Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego prosimy o rejestrację konta?

Rejestrując własne konto, możesz zobaczyć jak przebiega cały proces dostępu do szkoleń od strony użytkownika. Możliwe jest również przetestowanie tego, w jaki sposób można personalizować własny profil, zmienić własną okładkę oraz awatar oraz zapisywać postępy w szkoleniach, quizach itd.

Czy rejestracja wiąże się z jakimś opłatami, teraz lub w przyszłości?

Nie, testowanie platformy nie wiąże się z żadnymi opłatami.

Czy mogę samodzielnie usunąć konto na Spoti?

Tak, należy przejść do zakładki Profil>Ustawienia>Skasuj konto

Czy mogę usunąć swoje konto po przeprowadzeniu testów?

Tak, aby usunąć własne konto należy przejść do zakładki profil i wybrać opcję usuń konto.

Czy na platformie Spoti mogę przetestować sposób, w jaki tworzy się szkolenia?

Niestety nie, platforma pokazuje możliwości od strony użytkownika. Pełne możliwości platformy, w tym tworzenie i prowadzenie szkoleń można przetestować na platformie, którą zainstalujemy zgodnie z Państwa wytycznymi.

Platformę, którą przygotujemy można wykorzystywać bezpłatnie przez 30 dni, jeśli po tym czasie zapadnie decyzja o rezygnacji, nie pobieramy żadnych opłat i nie pytamy o powody.

Ile kosztuje platforma Spoti?

Koszt dzierżawy platformy Spoti zależy od ilości użytkowników, którzy będą mieli dostęp do platformy. Aby zapoznać się ze szczegółami, kliknij w link do cennika: cennik.

Sprawdź, jak wygląda platforma Spoti od strony uczestnika szkoleń